a Nutcracker in Paradise

Tänä syksynä taidan fiilistellä balettimaailmaa. Syy on Amy Sherman-Palladinon luoma tv-sarja Bunheads, joka jatkaa ikisuosikkini Gilmore Girlsin omintakeista linjaa. Balettia ja kummallisia roolihahmoja, parasta!

Säästelen myös kuvassa näkyvää Kusmin Kashmir Tchaï -teetä, joka tulee maistumaan täydelliseltä ensimmäisinä pakkasaamuina. Tosin se maistuu nyt jo hyvältä.

I think my inspiration wanders into ballet world this autumn. I can (lovingly) blame Amy Sherman-Palladino's Bunheads, which continues to be as cooky as my all-time favorite Gilmore Girls. Ballet and quirky characters, the best!

I am also saving up my Kusmi Kashmir Tchaï for the first frosty mornings to come. Though I am cheating and having it already, it is so good.

5 comments:

saarah said...

oi, kusmin teet on niin ihania. mulla on aina oltava prince vladimiria, ilman sitä ei päivä lähde käyntiin :)

Maaret said...

Alkaako Bunheads Suomessa jollain kanavalla vai? Kuulostaa täydelliseltä sarjalta.

kaisu said...

siiiiis? koska tällänen ohjelma alkaa? nimimerkillä gilmorefaniforeverrr! öö ja tanssi. katosoin antaumuksella jotain australialaista teinien balettisarjaa koko kesän. vain koska siinä tanssittiin välillä. :D

Suvi - sur le vif said...

Minä olen suorastaan huolissani jo tuosta purkin nopeasta vähenemisestä, pitää selvittää mistä saan lisää!

Suvi - sur le vif said...

Maaret ja kaisu: Bunheadsin eka kausi on Yhdysvalloissa vielä kesken ja tuntien aikataulut, se ilmestynee Suomen telkkarissa vasta ensi vuonna, jos silloinkaan. Minä olen luovuttanut telkkarin katsomisen sarjojen kanssa (olen kärsimätön) ja kyttään ne online netistä.

Post a Comment

ARCHIVES

ABOUT USING IMAGES

Unless credited or stated otherwise, pictures in this blog are © Suvi Viitanen. Please do not use them for any commercial purposes.